Кількість
|
Вартість
|
||
|
Коли варто купувати трос заднього гальма скутера
Гальмівна система - основа безпеки мототранспорту. Будь-які неточності в роботі її компонентів можуть призвести до неконтрольованого руху, що загрожує на швидкості, як мінімум, травмами байкера. Потрібно ретельно стежити за справністю і взаємодією всіх складових системи: тросик заднього гальма (скутер) повинен передавати зусилля користувача від педалі мото до важеля на задньому колесі.
Особливості роботи
Виконуючи допоміжну роль, багатошаровий дротовий елемент в захисному кожусі безпосередньо впливає на працездатність транспортного засобу. Вже краще двигун неробочий, ніж несправна гальмівна система! Трос заднього гальма на мопед, скутер провокує розведення колодок на барабані колеса, що служить причиною зупинки на будь-якій швидкості. Ця деталь працює в жорстких умовах, при постійному контакті, циклічності натискань. Тому часто зношується, вимагає негайної заміни.
Зовнішні фактори (волога, забруднення) впливають на металевий стержень і трос заднього гальма на скутер може закисати, втрачати рухливість всередині кожуха, не гарантує чіткість роботи і чутливість кінцевих елементів гальмування.
Після певного пробігу трос слабшає, реакція на команди користувача злегка притупляється, гальмівний шлях стає довшим. Досить просто підтягти регулювальну гайку на наконечниках деталі. Якщо вільний хід залишається, краще замінити трос приводу гальма на новий.
Заміна неминуча
Умови постійного навантаження і недотримання рекомендацій по плановому техобслуговуванні призводять до необхідності придбання нового троса гальма. Відновлювати старий не рентабельно, та й ризики його стирання в найневідповідніший момент дуже великі.
Які причини можуть спровокувати необхідність купити трос заднього гальма скутера?
- Зношування (зтончення або втрата цілісності металевого сердечника).
- Підвищене тертя (закисання, забруднення). В першу чергу страждає якість їзди, адже натискання на педаль гальма не дає миттєвого результат. Можливе заїдання троса і мастило вже не допомагає.
- Розплітання троса з боку заглушки. У справному стані дротові нитки створюють міцну на розрив конструкцію. Поодинці вони набагато швидше перетираються.
- Розплітання на робочій ділянці. Навантаження від натискання розподіляється нерівномірно, немає колишньої чіткості в роботі важеля, колодок.
Як впоратися самостійно
Щоб замінити трос заднього гальма (скутер) вам навіть не доведеться вдаватися до допомоги фахівців. Просто пропустити новий елемент до відповідних кріплення, зафіксувати за аналогією зі штатним. Допомога може знадобитися у виборі:
- потрібно знати, для яких моделей скутерів розроблені вироби. Безумовно, можна не дивлячись встановити будь-який аксесуар, але невідповідність розмірів, товщини дротяного сердечника негативно позначиться на терміні його служби і характеі їзди взагальному;
- керуватися основними функціональними, технічними характеристиками потрібної деталі;
- підбирати виробника, орієнтуючись на якість продукції.
В Україні тросик гальма на скутер купити після детальних консультацій допоможуть в нашому інтернет-магазині MotoUa. Величезний вибір варіантів для китайської мототехніки і японських скутерів Honda, Suzuki, Yamaha. Продукція поставляється від відомих брендів Genuine, EVO, HORZA, KOMATCU, Mototech. Якісні аналоги штатних деталей. Ми беремо в обробку роздрібні та оптові замовлення, доставимо товар до Львова, в Київ, Харків, Одесу, Дніпро, Запоріжжя.