Графік роботи:

Будні: 10:00–17:00

Сб: Вихідний

Нд: Вихідний

0
Мій кошик

Масляні насоси

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою
Відображення:

Деяка інформація про маслонасоси двотактного скутера

З появою китайської та японської мототехніки зникла необхідність заливки масла прямо в паливний бак. Всі моделі оснащені системою роздільного змащення. Маслонасос скутера відповідає за підмішування потрібної кількості масла до бензину. При цьому порція подачі мастильного компонента залежить безпосередньо від швидкості руху.

Детально про принцип роботи

маслонасоси двухтактного скутераВиробники по різному встановлюють масляний насос на скутер: біля варіатора для з'єднання з колінвалом (непрактичний варіант), в районі заднього редуктора (деякі китайські моделі). У більшості скутерів Honda масляний насос за допомогою троса з'єднаний з ручкою газу. Це універсальна конфігурація. Масло в двигун подається відповідно до навантаження. При повороті ручки газу піднімається голка карбюратора та провертається в певному діапазоні важіль насоса.

У масляній магістралі також може бути встановлений фільтр для очищення змащувальної речовини. Варто обов'язково оглядати маслопроводи на предмет дефектів, потьоків, пошкоджень.

Масляний насос скутера підбирається індивідуально під конкретну модель. Особливості конструкції визначають його тип:

  • шестернева модифікація. Робоча шестерня (пара) зовнішнього або внутрішнього зчеплення - це нерегульовані насоси;
  • роторна - в корпусі поміщені 2 ротора ведучий (внутрішній) і ведений (зовнішній). Стабільний тиск на всіх частотах обертання колінчастого вала забезпечують регульовані роторні насоси з рухомим статором і регулювальною пружиною. Їх досконала конструкція відображається більшою вартістю.

З питань сумісності звертайтеся за консультацією до фахівців. Для чотиритактних моторолерів поставляються зовсім інші деталі.

Особливості заміни

Системі змащення скутера властиве засмічення. Потрібно стежити за її станом, регулярно проводити огляд. Часто профілактичні маніпуляції супроводжуються демонтажем насоса, бака і маслопроводів. Відбувається заповнення системи повітрям, пробка так і залишиться в баці. Проблема спочатку буде непомітною, а наслідки - незворотними. Після приєднання масломагітралі до насоса і заливки масла в бак мототехніка заводиться, але двигун буде працювати на чистому бензині. Повітряна пробка не пропустить мастило.

Правильно під'єднати маслонасос скутера допоможе нескладний алгоритм:

  • шланг з його боку залишається вільним;
  • заливаємо масло в бак, підставляємо ємкість під шланг;
  • ллємо до тих пір, поки не переконаємося, що зі шланга масло виходить без найменших бульбашок повітря;
  • приєднуємо маслопровідну трубку.

Можна купити насос масляний зі спеціальним клапаном стравлювання - гвинтом, який прикриває отвір для відводу повітря. Потрібно трохи відкрутити гвинт, дочекатися чистого масла і закрутити до попереднього стану.

Купівля маслонасоса в Україні

У нашій країні популярні різні моделі японських та китайських скутерів. Купити незамінний нагнітач системи змащення за вигідною ціною пропонує інтернет-магазин MotoUa. Для техніки Honda, Suzuki, Yamaha, китайської техніки насоси розробили відомі бренди John Doe, KOMATCU, Lipai, Mototech, SALO, ZUNA.

У нашому інтернет магазині ви можете замовити недорого деталь потрібної продуктивності. Вартість доступна, а якість сертифікована та відповідає суворим стандартам. Ми готові до співпраці з приватними власниками мототехніки і до оптових поставок обладнання для станцій техобслуговування і мотомайстерень. Надаємо хороші знижки. Доставка обладнання в Львів, Тернопіль, Луцьк, Івано-Франківськ, Рівне та більш віддалені регіони України.

Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.