Кількість
|
Вартість
|
||
|
Купівля троса зчеплення на мототехніку в Україні
Завдання троса зчеплення полягає в передачі зусилля користувача за допомогою важеля-муфти на з'єднання / роз'єднання коробки передач з колінчастим валом мотора. В процесі експлуатації він може розтягуватися, зношуватися і зовсім втратити цілісність. Коли потрібно купити трос зчеплення на мотоцикл?
- Помітна пробуксовка муфти зчеплення (ви даєте «газ», а темп розгону транспортного засобу суттєво відстає від зростання оборотів двигуна).
- Зчеплення повністю не вимикається, що ускладнює перемикання передач (зчеплення «веде»).
- Механічне пошкодження штатного троса, поломка.
- Регулярні підвищені навантаження при агресивному водінні.
Дві перші поломки можна усунути правильним регулюванням, своєчасним обслуговуванням троса (мастило, огляд з метою виявлення пошкоджень). Змащувати елемент потрібно кожні 10 тис км пробігу мотозасобів. При найменших пошкодженнях його необхідно замінити.
Особливості троса зчеплення для мототехніки
Даний елемент вважається витратною запчастиною, ремонту не підлягає. Його вартість доступна, а замінити завжди легше, простіше і надійніше, ніж намагатися відновлювати пошкоджену деталь.
Знаходиться трос в захисній оболонці, тому відстежити пошкодження багатошарової жили сердечника буває непросто (якщо немає явних перебитих місць кожуха). Про те, що пора купити трос зчеплення для мотоцикла свідчать непрямі ознаки:
- важіль зчеплення дуже розхитаний, його вільний хід далекий від норми;
- зчеплення буксує (важіль опущений повністю);
- муфта зчеплення не вмикається (важіль опущений на третину / половину повного ходу).
Останній пункт можливий при сильному натягу троса після установки. Так частина зусилля пружин зчеплення даремно витрачається на спробу його розтягнути, а не стискати диски. Це небезпечно в складних дорожніх умовах, де важливою є максимальна тяга. Особливу увагу потрібно приділити процесу заміни та регулювання.
Сам трос зчеплення мото практично не розтягується (навіть зусиллям всіх пружин муфти). Після достатнього терміну служби з'являється зношення його оболонки. Каркас - це шар пластмаси поверх металевої спіралі. Саме ця частина піддається зносу, стає крихкою, як звичайна пружина стиску. Виробники не пропонують окремо сердечник, для кожної моделі мототехніки є трос в зборі.
Як замінити трос зчеплення на мотоцикл
Вартість деталі невелика, а процес установки зрозумілий і простий. Тому більшість користувачів вважають за краще його заміну, а не скрупульозний процес змащування (про це наявні відгуки).
Попередньо потрібно підібрати трос зчеплення на мотоцикл конкретної моделі. Ремонт проводити можна навіть в польових умовах:
- послабити контргайку регулювання;
- зняти болти з кронштейнів і важеля приводу зчеплення;
- витягти трос з кріплення важеля;
- вставити наконечник нового троса на ручку;
- закрутити болт;
- зафіксувати другий край до зчеплення.
Трос зчеплення скутера може поставлятися в комплекті з пильником. Після фіксації сердечника потрібно встановити аксесуар захисту комплектуючих зчеплення від забруднень. Тепер варто приступити до регулювання спеціальними болтами: хід важеля зчеплення повинен бути в межах 6-9 мм. Фінальний акорд - затягування контргайок на регулювальних болтах.
Купівля троса в MotoUA
У нашому інтернет-магазині є будь-які витратні матеріали та запчастини на мототехніку японського, китайського виробництва. Підібрати трос зчеплення (мотоцикл, скутер) пропонують бренди CH, HORZA, KOMATCU, Mototech, SkyBike. Товар завжди є на нашому складі. Ми готові виконати термінові замовлення, роздрібні і оптові поставки в Львів, Київ, Харків, Одесу, Дніпро, Запоріжжя.