Кількість
|
Вартість
|
||
|
Головка циліндра для скутера: призначення, розбирання, придбання
Головка циліндра на скутер 4т - одна з найважливіших деталей циліндропоршневої групи. Вона виконує кілька завдань:
Головка циліндра на скутер 4т - одна з найважливіших деталей циліндропоршневої групи. Вона виконує кілька завдань:
- служить корпусом, всередині якого працюють газорозподільні елементи, поршень, кулачковий вал (распредвал);
- з внутрішньої сторони на ній розташовані впускний / випускний клапан;
- зверху розміщена кришка для забезпечення герметичності і протистояння проникненняю забруднень.
Правильна установка і регулювання всіх компонентів циліндропоршневої групи гарантує стабільну, коректну роботу мотора.
Коли потрібен ремонт головки циліндра
У двигуні всі деталі повинні щільно прилягати одне до одного, для цього використовують прокладки і стягують болти. Головка циліндра для скутера тісно прилягає до циліндра, закріплена 4-ма шпильками. Періодично її треба знімати і перевіряти на предмет пошкоджень, зносу внутрішніх компонентів.
Ремонт неминуче буде потрібен при:
- зношенні маслоз'ємних ковпачків;
- порушення герметичності клапанів;
- підтіканні масла;
- зношенні і деформації клапанів;
- дефектах газорозподільної системи.
На внутрішніх поверхнях головки циліндра може виникати нагар, різні маслянисті забруднення. Після їх ретельного усунення детально огляньте всі елементи системи на предмет зносу і дефектів. Саме зміна геометричних параметрів призводить до втрати герметичності клапанів, а це - головна причина втрати компресії в двигуні.
Особливості розбирання головки скутера
Оскільки внутрішні компоненти циліндропоршневої групи дуже чутливі до забруднень, проводити ремонтні роботи треба в чистому приміщенні, чистим інструментом. Необхідно попередньо приготувати ємності для очищувальних рідин, зливання масла.
Головка циліндра на скутер 4т - частина двигуна, тому потрібно спочатку зняти його з транспортного засобу (попередньо забравши пластикові елементи, від'єднавши трубопроводи, контакти систем, підведених до мотору) і укласти на рівну поверхню. Не забудьте при від'єднанні трубок злити масло і тільки потім демонтувати модуль «двигун / трансмісія».
Наступні етапи:
- демонтаж випускного патрубка, глушника;
- демонтаж кришки шестерні (кулачкового вала) распредвала;
- зняття кріплень;
- прибрати верхню кришку, під якою знаходиться головка на скутер;
- відкручування шпильок і зняття самої головки.
Тепер вільно можна розглянути ступінь забруднення внутрішніх деталей, чи є знос і деформації, замінити пошкоджені компоненти. Краще відразу купити головку циліндра на скутер при появі вироблення, а не намагатися відновити штатну. Купівля виправдає себе безперебійною роботою і надійністю транспортного засобу.
Придбання в MotoUA
В Україні деталі на будь-які мототранспортні засоби в широкому асортименті запропоновані в нашому інтернет-магазині. Тут можна недорого купити головку на скутер 4т з детальним описом її сумісності з моделями японських, китайських або корейських мопедів.
Запчастини запропоновані перевіреними брендами Steel Mark, Lipai, CH, SUNY, kyBike і т.д. Ми безпосередньо поставляємо сертифіковані деталі, тому цінова політика оптимальна, ніяких переплат посередникам. Це головна причина, чому наші користувачі залишають позитивні відгуки про співпрацю.
У нашому каталозі товар завжди в наявності, а власний склад дозволяє нам швидко реагувати на заявки будь-якої масштабності. Ми готові до роздрібних і оптових закупівель запчастин до скутерів різних брендів і поколінь. Доставка товару до Львова, в Київ, Харків, Одесу, Дніпро, Запоріжжя та інші регіони України. Наші фахівці допоможуть підібрати головку циліндра і всі необхідні болти кріплення.