Кількість
|
Вартість
|
||
|
Колінвал скутера: обираємо правильно
З кожною секундою роботи двигуна його структурні елементи зношуються. Колінвал скутера - не виняток. Сучасні деталі чотиритактних мопедів (4т) виготовлені з міцних матеріалів, але навіть вони дають збій. Далі про все по порядку.
Своєчасна перевірка - запорука довговічної роботи мототехніки
Колінвал на скутер установлений для перетворення зворотно-поступального руху поршнів двигуна в оборотний момент, що передається на колесо.
При неправильній роботі, структурні компоненти колінчастого вала сильно зношуються, що веде до некоректної роботи всього двигуна. Тому потрібно ретельно стежити за їх станом.
Колінвал на мопед має досить просту будову:
- пара дисків - своєрідні маховики для обертання валу в потрібному напрямку з рівномірною швидкістю;
- шатунна шийка для їх з'єднання (просто шатун) .
По центру кожного диска є напіввісь з закріпленими підшипниками. Енергія від колінвала передається в генератор, далі через вузол зчеплення на коробку передач. Саме зношення підшипників - найбільш часта передумова до більш серйозних ускладненень в роботі двигуна моторолера.
Багато користувачів не знають, що можуть вплинути на довговічність підшипників щадним режимом роботи скутера. Секрет в «насосному ефекті», при якому кульки підшипника зношуються в рази швидше. Гранична швидкість обертів двигуна (незалежно від куб.см об'єму) сучасних скутерів приблизно 7 тис. об / хв. При її зростанні відцентрова сила обертання просто викидає масло від кульок підшипника, змушуючи працювати їх «всуху», що безсумнівно призводить до швидкого зносу. «Насосний ефект» в підшипнику призводить до його перегріву і руйнування. Як і манера їзди скутериста (ручка газу до максимуму, постійні ривки). Корінний підшипник колінвала просто не може так швидко відреагувати на прискорення, кульки замість кочення прослизають по обоймі, тим самим протирають доріжку, збільшують зазор в геометричній прогресії.
Причини покупки колінвала на скутер
Цьому функціональному модулю дістається найбільше під час роботи мотора: постійні ривки, вібрації, ударна дію трансмісія, високі обороти, кореляція температурного режиму. Всілякі навантаження призводять до несподіваних поломок структурних компонентів.
Коли ж потрібно купувати новий колінвал?
- Скутер втратив потужність (не набирає обороти).
- Мотодеталі деформувалися.
- Власники хочуть змінити технічні параметри транспортного засобу, провести тюнінг.
Як правило, необхідність купити колінвал на скутер виникає коли неможливо провести відновлювальні роботи на штатному модулі. При повному або частковому руйнуванні зірочок, підшипників, шатуна, пазів, конусів, розкоординації цапф, зміна геометрії окремих компонентів - причин безліч. Найпростіше рішення - покупка нового колін вала з підшипниками.
Особливості вибору
Колінвал для скутера служить підгрунтям стабільності роботи всієї ходової частини. Перед придбанням зверніть увагу на фірму-виробника і якість використовуваних структурних компонентів. Деякі бренди пропонують товар за надмірно дешевою ціною, але вибір на їхню користь може спричинити додаткові експлуатаційні витрати аж до заміни двигуна.
Незадовільна робота, швидка зношуваність, втрата потужності «залізного коня» - навіщо платити по кілька разів, якщо можна придбати якісну, сертифіковану продукцію?
У нашому інтернет-магазині ми пропонуємо колінвал на скутер, ціна якого повністю підкріплена функціональністю і надійністю деталі. Доставка замовлень у Львів, Київ, Харків, Одесу, Дніпро, Запоріжжя.